Is www.veilingacties.nl. Een betrouwbare site?

Iemand ervaring of advies?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Geen ervaring, ziet er wel betrouwbaar uit, biedt met name meuk aan die geen mens echt nodig heeft. Dus luxe-dingetjes die je in de uitverkoop of bij de Action vaak net zo goedkoop vindt als via bieden op deze site.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet per se onbetrouwbaar lijkt me, maar ik denk wel dat mensen een beetje bedonderd worden.

- Je betaalt bovenop de prijs veilingkosten, en er staat nergens hoeveel. Er staat alleen iets dat het per product kan verschillen.
- Juist door de teruglopende klok, wordt er gesuggereerd, dat je er echt supersnel bij moet zijn, anders is je kans verkeken. Ik vind het een beetje onzinnig om gehaast dure spullen te kopen.
- Het belangrijkste voor mij, om er niet aan mee te doen, zijn de idiote "normale prijs" aanduidingen. Ik heb bij een stuk of 6 producten gegoogeld, en bij 3 was de huidige biedprijs al hoger dan de prijs die je er normaal voor betaalt in een webshop. Ook is het soms niet duidelijk om welk merk het gaat (koptelefoon)

De absolute klapper is het Thierry Mugler weerstation. Normale prijs 59 Euro, en dat ding was een paar weken geleden voor 15 Euro te koop bij Action.

Op zich hoeft die site niet verkeerd te zijn, en het is ook best leuk, om eens te kijken wat mensen bieden. (ik vraag me trouwens af, of al die biedingen "echt" zijn, en niet gewoon computergestuurde prijsopdrijvertjes)

Laat je niet opjagen door die klok, en denk goed na voor je echt gaat bieden. Voor je het weet, zit je ergens aan vast, wat je eigenlijk niet nodig hebt, en waar je veel teveel voor betaalt. Als je per se een horloge, blikopener of koptelefoon nodig hebt, kun je m.i. veel beter gaan googelen. Dan kun je rustig alles afwegen, en prijzen vergelijken. De kans is groot dat je dan goedkoper uit bent.