waar kan ik een digitale foto laten maken dan toezenden naar een e-adres?

Ik moet een digitale foto zelf maken gaan van mijn documenten en dan alleen sturen naar een e-adres,kan ik dat ook ergens laten doen,ik beschik momenteel niet over het juiste materiaal ,en zo ja waarzo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je het document niet scannen?

Antwoorden (2)

hm.. Je buren even rondvragen; Er is er zeker een die een digitale camera heeft die je een keer mag lenen hiervoor. Scannen gaat natuurlijk ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij doen copy shops het af en toe ook, of kijken of u printer een scanner heeft.
Anders kunt u waarschijnlijk wel iemand in uw vrienden/kennissen kring die een scanner heeft.
Eventueel een foto van maken met een digitale camera lukt vaak ook