Wat bedoelen ze met: Dat zijn pas bokkensprongen op Youtube?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
naar wat voor een filmpje keek je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.youtube-nocookie.com/watch?v=adNYFh1P3Kk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik was wel ingelogd, maar bovenaan stond account maken | aanmelden!

Het beste antwoord

Dit betekend dat er iets mis is gegaan op de server van youtube. Het ligt niet aan jou of je pc.

Het probleem treed op als je een actie doet, waarvoor autorisatie nodig is, als je nog niet bent ingelogd. Je wordt dan door gestuurd naar de inlogpagina en daarna kan hij je niet meer terug sturen naar de pagina. Gewoon BACK in je browser klkken lost het probleem op.

Door het grote aantal gebruikers word er wel eens iets door elkaar gehaald. Om dit te voorkomen wordt er te snel een dialoog geinvalideerd. Dit probleem is al een tijdje bekend, het duurt echter even voor we alle combinaties naar de google sign on er uit hebben gehaald.

Iedere taal heeft zijn eigen melding, zo zien Engelstaligen 'I call shenanigans'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het heeft te maken met auteursrechten. De melding komt als je filmpjes bekijkt waar auteursrechten op staan, of je hebt filmpjes geupload waar auteursrechten op staan.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord! Volgens mij is het een letterlijke vertaling van iets.
Amadea
13 jaar geleden
Bokkensprongen zijn rare streken, capriolen. Feitelijk pleeg je plagiaat....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zit juist niet in me, weet je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Amadea, ik ben wel erg benieuwd hoe je tot deze conclusie bent gekomen.
Dit is een melding op youtube als je te snel van de ene naar de andere pagina gaat op youtube.
Het betekent niets maar is een soort youtube humor.
Er heeft bij mij ook al eens
"Youtube is niet om mee te spelen"
in beeld gestaan.