Adsense wil mij niet accepteren, 'content van weinig waarde'.?

Hoi! Ik ben al bijna een jaar bezig met mijn website (www.polderdorp.nl). Echter wordt ik niet geaccepteerd door adsense.. ik heb echt alles aangepast wat ik maar kon bedenken, maar adsense vindt dat 'de content van weinig waarde' is. Ik plaats alleen eigen, kwalitatieve foto's, geen lege pagina's, eigen tekst, niks gekopieerd, nette inhoud, privacybeleid, cookies, en ik denk zo'n 200 artikelen. Wat kan er nog niet goed zijn? Is er iemand die hier verstand van heeft? Ik hoor graag feedback.. dit kost mij namelijk onwijs veel tijd en geld. Moet ik een x aantal berichten plaatsen? Moet ik meer tekst toevoegen aan mijn artikelen?

Alvast onwijs bedankt, want ik wordt hier radeloos van☹️

3 weken geleden
in: Internet
LeonardN
3 weken geleden
Valt direct te lezen en te begrijpen op de adsense pagina. https://support.google.com/adsense/thread/262746080/why-won-t-adsense-approve-me?hl=en Je pagina is niet echt lekker (of helemaal niet?!) geïndexeerd. "Omstreeks 19:30 vondt aan de N207 in Aarlanderveen een ongeval plaats tussen 2 voertuigen" Als ik die zin met spelfout invoer op Google dan krijg ik van alles terug maar niet polderdorp.nl Je zal dus even met iemand om tafel moeten gaan zitten die dit vaker doet en die kan zo zorgen dat je pagina wel in Google belandt.
Bartjekwartje
3 weken geleden
@LeonardN dank voor de reactie. Echter denk ik dat ik wel ben geïndexeerd, want mijn artikelen komen wel voor in Google News.
LeonardN
3 weken geleden
"Echter denk ik"
Dat denk je dan verkeerd. Heb net nog een zin zo in Google gekopieerd Maandagmiddag liep de kelder van de Goldbaan in het Bentwoud vol water, dit kwam door de hevige regenval die dag. En wederom met resultaten maar niet polderdorp.
Zelfs als ik
"goldbaan" invoer en laat zoeken ENKEL op dat woord met aanhalingstekens dan vind deze niks. Dat is een mooi voorbeeld om te laten zien dat je niet goed geïndexeerd bent.
LeonardN
3 weken geleden
Het is idd niet zo dat NIET geïndexeerd bent, maar er zit voor de nieuwe artikelen blijkbaar een behoorlijke tijd tussen die bijv. studioalphen niet heeft.
Bartjekwartje
3 weken geleden
Zou ik dan de website opnieuw moeten laten indexeren/updaten? Ik heb nu 'www.polderdorp.nl' laten indexeren in Google search consult, zal google dan automatisch alle website inhoud indexeren? (Alle berichten zijn aan de hoofdpagina gelinkt)
Inekez1
3 weken geleden
Ik denk dat je het heel letterlijk moet nemen. Je website heeft geen inhoud die voor veel mensen interessant is. Je kunt indexeren wat je wil, maar als er bijna niemand geïnteresseerd is in alle dagelijkse ongelukjes in jouw dorp, dan is je doelgroep gewoon veel te beperkt.
LeonardN
3 weken geleden
Vergelijk site:https://www.polderdorp.nl
met
site:https://www.studioalphen.nl vul die termen dus met site: in op google
jouw site eindigt heel snel qua resultaten, studioalphen blijft klikbaar naar meer resultaten. Wat daarvoor de oplossing is weet ik niet, en of het 100% zeker de reden is dat je niet geaccepteerd wordt adsense weet ik ook niet. Maar het is iig een richting om te zoeken Als ik het een beetje door heb, ben jij degene die de foto's maakt voor studioalphen en je eigen site. Als de connectie goed is met studioalphen, vraag hen dan hoe zij adsense-waardig zijn geworden.

Antwoorden (1)

'Content van weinig waarde' betekent, dat je site geen nieuwe/originele content bevat, maar slechts een report van elders al gepubliceerde nieuwsberichten. En Adsense wil graag originele content, zie bv deze quotes uit de bron:
<>
Website-inhoud en -ontwerp
Google Adsense wil dat u hoogwaardige en unieke inhoud heeft die waarde biedt voor de lezers. Websites die inhoud van lage kwaliteit en geplagieerde inhoud publiceren, kunnen geen goedkeuring van Google AdSense krijgen.
<>
Daarnaast kan er sprake zijn van (verdenkign van) problemen met auteursrechten:
<>
Onaanvaardbare inhoud
(..) Bovendien komen websites die inbreuk maken op andere intellectuele eigendommen ook niet in aanmerking voor Google Adsense.
<>
3 weken geleden