Yep, bij web-log reageerde er iemand op een blog van mij, alweer 2 jaar geleden was dat. Pasgeleden kwam ze via google haar eigen antwoord weer tegen, en mailde ze of ik haar naam wou verwijderen.
Toen ik daar niet op reageerde liet web-log me de volgende dag al weten dat ik haar naam moest verwijderen, uit nota bene haar eigen reactie die ze zelf geplaatst had, anders ging m'n blog op zwart. Let wel, in het blog zelf stond nergens haar naam, alleen in haar eigen reactie erop!
En: hoe dom kan iemand zijn? Toen reageerde zij daar weer op, alweer onder haar eigen naam !!! Ook die heb ik toen maar weer verwijderd, maar was het er totaal niet mee eens.
Ze dreigde in haar email aan mij en aan web-log met "rechtelijke stappen", en web-log zal wel geen gedoe willen. Maar dit was absoluut niet iets om "rechtelijke stappen" (haar woorden dus) voor aan te spannen. Ik had het er zelf graag op aan laten komen, vandaar dat ik ook niet op haar email gereageerd had. Ik vond dit van web-log regelrechte censuur.