Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een gratis site maken?

Het liefst zonder een sponsor site erachter, dus bijvoorbeeld niet je maakt een site bij BlaBla en je noemt je site ik dat je dan Ik.Blabla.nl hebt.

Als dat niet bestaat mag het ook dat dat er wel bijstaat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Joh, waarom maak je geen site aan bij Google: http://sites.google.com/?hl=nl. Dat is helemaal gratis en ik werk altijd graag met Google Producten, heb er goede ervaringen mee...

En als je van voor € 9,- per jaar bij mijndomein.nl een domein registreert kan je dat doorverwijzen naar je Google Site en je hebt gewoon een leuke en goedkope oplossing!

Als ik je kan helpen: stuur me maar een berichtje!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Biedt je eigen internet provider die mogelijkheid niet ?
welliswaar met een gratis ik.blabla.nl address.

Je kan ook voor een www.ik.nl adresje kiezen, maar dat is dan een domein die je moet registeren (een tientje per jaar)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook een site maken met bijvoorbeeld freewebs. En dan bij .tk een gratis domeinnaam aanvragen.
Dan krijg je dus gewoon www.BlaBla.tk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.blogger.com of www.wordpress.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je van je eigen pc een webserver maakt, ben je aan enkel registratie op jaarbasis maar 5 euro kwijt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eeen gratis site zonder 'Blabla' erachter bestaat simpelweg niet. een hele goede mogelijkheid om een website te maken (wel met Blabla) is webklik.nl. de enige mogelijkheid om een site te maken ZONDER RECLAME AAN DE ZIJKANT. want dat is zo irritant!

via webklik.nl kun je geweldig mooie en nette sites maken, op een hele makkelijke manier. echt aan te raden!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.webs.com :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.woelmuis.nl is een gratis host, zonder reclame. Je moet zelf wel een Wyiwyg-editor hebben en de bestanden kunnen uploaden via een server.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor een domeinnaam moet je gewoon betalen. Er bestaan geen 'gratis' diensten waar je www.***.nl kan aanmaken.

Kijk bijvoorbeeld bij 123-webhost. Bij een pakket zitten limieten. Er zijn verschillende pakketten en hoe meer je op je site wilt plaatsen, hoe hoger de kosten zullen uitvallen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding