Ik heb sinds vanochtend problemen met inloggen op msn. Er staat dan:je contactpersonenlijst is niet beschikbaar. Weet iemand hoe dat komt? Help me!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Welke versie van MSN heb je? En hebben je vrienden er ook last van?
Even googelend hoor je verschillende tips, afhankelijk van welke versie. Kijk anders op de vraagbaak site van MSN en staat er wat tussen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hieronder een link met de meest voortkomende foutmeldingen en hun oplossing van de nieuwe windows live messenger
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ook zins vandaag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je misschien de nieuwe Beta versie van MSN geinstalleerd? Beta is een "uitprobeersel"en kan dus nog fouten bevatten die microsoft nog moet oplossen. Ik zou zeggen als dit het geval is: "gooi eraf en installeerde de vorige versie". Wacht met het installeren van een nieuwere versie, totdat het uitgetest is en je daarover bericht krijgt van microsoft. Succes verder.