hoe krijg ik "oude" resultaten als ik iets opzoek op internet?

Ik wil een foto van een pullover die ik een jaar terug op de outlet van webshop van Claudia Strater gezien heb, om die dan te laten nabreien. Het was een pullover van wol met de achterzijde in kant en in een mooi blauw. De pullover werd me toen verstuurd, maar is nooit toegekomen en nadien was hij dan uitverkocht.
Maar als ik "pullover kant wol Strater" intik, krijg ik resultaten van nu en nergens een foto van die blauwe pullover. Ik heb ook al geprobeerd met geavanceerd zoeken, dat lukt ook niet. is er een manier om "oude" resultaten te krijgen? Collectie 2017 heb ik ook al geprobeerd evenals outlet 2018. Dan krijg ik dezelfde resultaten maar de woorden "collectie 2017" of "outlet 2018" zijn dan doorstreept... (vraag me af waarom men dat doet, je vraagt toch expliciet die resultaten en dan doorstrepen ze het...)

4 jaar geleden
in: Internet
1.5K
Powergen
4 jaar geleden
Dan hebben ze de afbeelding verwijderd van de website. Die is dan dus ook niet meer op te vragen.
Antoni
4 jaar geleden
Ik raad je aan bij de firma te informeren naar de pullover en de foto. Lijkt mij handiger dan zelf nog te zoeken. Misschien kan men je daar eenvoudig helpen aan wat je precies zoekt.

Het beste antwoord

Via Wayback kun je de oude websites van https://www.claudiastrater.com opzoeken. https://archive.org/web/web.php
Bijvoorbeeld zomer 2017: https://web.archive.org/web/20170606221631/https://www.claudiastrater.com/

Maar ik zie dat Wayback in dit geval geen afbeeldingen van de pullovers bewaard heeft. Dus daar heb je weinig aan.
Je zou nog bij Google – Afbeeldingen kunnen zoeken op:
blauwe trui “claudia sträter”
Met heel veel geluk is de pullover elders te koop (Bijvoorbeeld op Marktplaats).

Google streept “outlet 2018” door omdat deze woorden niet op de gevonden website voorkomen.
SimonV
4 jaar geleden
liveisgreat
4 jaar geleden
jaja dat is me duidelijk. Maar wat ik niet begrijp is dat ze resultaten waar die woorden niet in voor komen, dan als eerste tonen en je termen netjes doorhalen. Ik vind Google zijn resultaten soms niet zo helder wat dat betreft: als iemand iets specifieks zoekt zouden ze die resultaten als eerste moeten weergeven. En niet denken "och, die wil zeker liever de collectie van 2019 zien dus die tonen we haar". Grrrrr
Ik ga je tips nog eens proberen voor het zoeken. dankjewel.
liveisgreat
4 jaar geleden
super! ik heb de foto van de trui onmiddellijk gevonden en hem intussen ook kunnen bestellen in een outlet shop. Heel erg bedankt!
SimonV
4 jaar geleden
Graag gedaan. Dat had ik niet durven hopen.