is bol.com een betrouwbare site om dure dingen te bestellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onbetrouwbare sites adverteren in de regel niet jarenlang op nationale televisie.
Ritsuka
11 jaar geleden
vorige week hele stapel boeken besteld, iets van 200 euro. Was netjes binnen een week binnen, goed ingepakt in een doos.
Heb er al heel vaak besteld, nooit problemen gehad. Ze zijn ook heel goed met terugsturen, kost niks.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ook goede ervaringen. Is Willem Bol uit Goirle niet de directeur?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Enkele jaren geleden een laptop besteld en geen problemen mee gehad. Keurig geleverd en hij doet t nog steeds, want ik zit er nu op te typen :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@InekevL: was die wel dacht ik maar bol.com is nu van Ahold BV

Het beste antwoord

Kortom ja.

Dingen om het aan te herkennen

- Bol.com heeft al vele jaren reclame op TV
- Vaak te zien op website reclames
- Als je op internet zoekt naar beoordelingen zul je vaak vele goeie beoordelingen vinden ( Natuurlijk kan een bedrijf met miljoenen orders per jaar niet iedereen tevreden houden, net zoals de Albert Heijn of Praxis dat ook niet kan )
- Website ziet er volledig en professioneel uit
- Als je inlogt of betaald zie je dat dit over een beveiligde verbinding gaat, kun je zien aan het slotje op het adresbalk
( Bij firefox wordt een deel van het balkje groen )
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja hoor, bol.com staat bekend als een uitstekende webshop, met een groot aanbod en zeer betrouwbare levering van de aangeboden producten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor helemaal goed, ik heb daar al van alles duurs besteld en altijd een prima service (en ja er ging ook wel eens wat kapot maar ook toen regelden ze het goed).
Ja ik bestel daar (bijna) altijd, verloopt altijd gewoon goed
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zeker, heb daar een laptop (sony vaio) gekocht en was prima aangekomen, alleen als je pakpapier besteld moet je het wel zelf inpakken heb ik met een ander pakket van me gezien
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bol.com is zeker een betrouwbare webshop. Ik bestel vaak games en dvd's via bol.com nooit problemen mee gehad
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
makkelijk antwoord: JA! voor mij zelf de vertrouwbaarste!
want ik heb een htc science gekocht van €199.99 hij was er ook precies op de goeie bezorgtijd dus het is betrouwbaar ;D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb er zelf door de jaren heen erg veel besteld, vrijwel nooit problemen gehad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Welke problemen heb je dan wél ondervonden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Had 2 boeken tegelijk besteld.
De een kwam gewoon aan, de ander was "vertraagd" omdat de titel niet leverbaar was. Duurde een week of 2, het boek is nooit gekomen.
Geld wel terug gehad. Dus minimale problemen. Maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat er NOOIT wat aan de hand was. =)