Mijn "herinnering" blijkt niet geactiveerd dus ook niet bruikbaar. Heb ook geen 'meer gegevens toevoegen'. Hoe krijg ik het toch geactiveerd?
In Windows Live Mail Agenda krijg ik niet de 'herinnering geactiveerd. Kan ook nergens iets vinden over 'mijn gegevens toevoegen'. Zie ik iets over het hoofd...?
Na het inloggen op Windows Live Mail, zie je links je e-mailaccount(s) staan. Daaronder klik je op "Agenda" (zie afbeelding). Daar kun je, linksboven, op "Afspraak" klikken, zodat het afsprakenvenster verschijnt (afbeelding 2). Bij het belletje kun je aangeven óf en zo ja hoe lang van tevoren en hoe vaak je een herinnering wilt ontvangen.
Dank voor je reactie. Dit begrijp ik allemaal wel, maar een stap eerder is: hoe krijg ik de herinnering geactiveerd? Want deze is nu lichtgrijs en kan ik niet aanklikken. Verder weet ik wel hoe een herinnering werkt.
27 april 2011 14:53
Als je bent aangemeld (in de agenda, rechts naast Herinneringen), zou de agenda automatisch geactiveerd moeten worden. Als dat niet zo is, kun je nog even proberen om (met dezelfde accountgegevens) in te loggen op Hotmail/MSN: https://login.live.com/login.srf?wa=wsignin1.0&rpsnv=11&ct=1303909616&rver=6.1.6206.0&wp=SAPI&wreply=https:%2F%2Faccount.live.com%2F&lc=1033&id=38936 en dan bovenin te klikken op Hotmail>Calendar. Waarschijnlijk moet je de agenda daar eerst activeren.