Hoe krijg je de zombie maps van world at war voor Black Ops?

De zombie maps shi no ma der riese nacht der untoten en verruckt van call of duty world at war zijn er ook voor black ops maar hoe krijg je die ??? Ik heb er al maanden geleden van gehoord is het misschien een limetid edition van black ops ? Als dat is maakt niet zoveel uit maar als dat niet is zou ik ze wel heel graag willen hebben. Als je weet hoe zeg het me aub.
Alvast Bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je krijgt die maps inderdaad bij de limite edition. Maar binnenkort komt er een map pack van €15 uit waar die maps plus 1 nieuwe in zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt