Kan ik ergens de MSN gesprekken die ik heb op eBuddy Mobile terugvinden op het internet?

De foto's kan ik wel (na lang zoeken) terugvinden, dus dan zou het logisch zijn dat eBuddy de gesprekken ook ergens opslaat.

Btw het gaat hier over een applicatie voor de mobiele telefoon.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

de foto's worden als tijdelijke internet bestanden opgeslagen. tekst bestanden worden daarbij niet opgeslagen. misschien dat de gene met wie je de gesprekken hebt gehad de gesprekken heeft opgeslagen. zelf zal je ze zeer waarschijnlijk niet terug vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Sowieso is het al afhankelijk van de browser die je gebruikt. En over het algemeen worden foto's wel opgeslagen maar dingen zoals chat (die vaak werken met flash/java(script) meestal niet.

Je kunt zoeken "in tekst" naar een woord of zin die je tijdens het chatten hebt getyped. Dan doorzoekt je computer dus niet alleen op bestandsnamen maar ook op de tekst in bestanden zelf.

Dit kan windows als het goed is standaard, mocht het niet lukken dan kun je het ook met notepad++ doen (wat sowieso een handige editor is om te hebben).

Toegevoegd op 15-06-2009 17:11:50
Oh ik had niet gezien dat het was van een app op je mobile.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zou mij een uiterst grove schending van elke denkbare privacy-wetgeving lijken.
Waarschijnlijk kan dat dus alleen als iemand aan de andere kant van de 'lijn' de gesprekken heeft opgenomen, of als iemand je (draadloze) verbinding heeft gehackt en mee kon luisteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
MSN slaat ook alle gesprekken om en ik heb het hier over Instant Messaging.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het zijn chat gesprekken en die geen "spraak gesprekken" msn vraagt ook of de msn gesprekken worden opgeslagen en dat er aan de andere gebruiker moet worden doorgegeven dat deze worden opgeslagen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er kan van ALLES staan in Instant Messaging... Wachtwoorden, creditcardgegevens, etc. etc.
Volgens mij onmogelijk dat er een wet is die 't toestaat dat zulke messages LEGAAL openbaar op internet gezet mogen worden.
Tenminste, niet integraal. Onder de door mij genoemde voorwaarden kan ik me echter goed voorstellen dat zulks wel te vinden is op internet. Maar dan moet je net pech hebben. Wellicht heb ik je verkeerd begrepen... Als je ZELF bent ingelogd en je zoekt naar je eigen ingetikte gesprekken: ja, dat kan misschien wel. Maar ik dacht dat je bedoelde dat 't voor iedereen zichtbaar zou zijn (omdat je schreef 'op internet').
Dan denk ik al snel aan 't publieke internet - niet aan een afgeschermd stukje van jezelf (waar je alleen met een wachtwoord bij kunt).