Ban omzeilen

Ik speel wel eens het spel Quake 3 online, maar een jaar of 5 geleden ben ik gebanned op een bepaalde server.
Kan je via instellingen zoals proxy ervoor zorgen dat je via een omweg toch weer op deze server kan gaan spelen?

Toegevoegd na 36 seconden:
(ik heb gemerkt dat ik via een ander ip wel op deze server kan komen)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.5K

Het beste antwoord

contact opnemen met de admin van de server, of beter gezegd het spel, die kan de ban opheffen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als het al zo lang geleden is zou ik ze gewoon even een mail sturen.
Zeg gewoon dat je veranderd bent en heel graag weer wil meedoen.
Lijkt me niet dat ze daar zo moeilijk over doen
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb ik al eens geprobeerd, geen succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom wil je zo graag spelen op een server waar je expliciet niet welkom bent? Zijn er niet genoeg andere servers?
Dat zal vast kunnen. Maar dit is neit de site om dat soort advies te vragen. Je benty gebanned met reden. Als die reden nog geldt heb je er niets te zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals anderen al aangeven heb je die ban niet voor niets gekregen, en als je van mening bent dat het ten onrechte is, of dat het niet meer van toepassing is, moet je de site admin benaderen. Als dat niet lukt om dat je dan last van de ban hebt, kun je een publieke proxy gebruiken. Maar hou er maar alvast rekening mee dat daarvan ook al een aantal in de ban zijn....
Zie bij bron voor publieke proxy servers (je krijgt dan tijdelijk een ander IP).