Kan een kettingvraag wat zijn op GV?

Dat op enigerlei wijze vragen aan elkaar geclusterd worden zodat er een volledig beeld ontstaat omtrent een onderwerp. Ik heb zelf best wel geregeld dat een bepaalde vraag leid tot een nieuwe vraag en als deze samengevpegd zouden zijn zou dat het inzicht wel helpen en krachtiger zijn dan gewoon een enkele vraag met antwoorden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
huh? ik las of een kettingzaag iets kon zijn voor GV... raar hè...
Antoni
14 jaar geleden
@Deva. Nee, ik vind dat niet raar. Iedereen zoekt onbewust woorden die hij kent. Nieuwe woorden zal hij vergelijken met woorden die hij al kent. Het woord "kettingzaag" ken je al, het woord "kettingvraag" ben je nog nooit of nog maar zelden tegengekomen.

Antwoorden (1)

Ik vind het wel een goed idee