Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe lang duurt het gemiddeld totdat een site klaar is met onderhoud?

De ea site (van de sims) is bezig met onderhoud, nou weet ik niet wanneer ze daarmee zijn begonnen. Ik weet alleen dat ze gister ookal bezig waren. Maar ik vroeg me af hoe lang het gemiddeld duurt totdat ze daarmee klaar zijn en ik iets kan downloaden waardoor ik de sims op windows 7 kan spelen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je weet wat je nodig hebt, dan kan je het misschien van een andere site downloaden, iets minder veilig, maar als je ongeduldig bent is dat een oplossing. Google helpt je wel verder ;)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Eigenlijk niet te zeggen.
Indien er iets mis gaat duurt het langer...

Maar op de website van de maker staat meestal wel een linkje met daarop: deze-spel-site in onderhoud, verwachting: nog x uur...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar dat staat er dus niet bij, dat vind ik zo vreemd.

Andere antwoorden (2)

Daar valt niets over te zeggen. Onderhoud kan 5 minuten duren, maar ook 3 dagen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hangt er vanaf wat ze bedoelen met 'onderhoud'. Er kan een kleine aanpassing nodig zijn, en dat duurt het maar enkele uren. Als ze de hele site moeten nazien voor 'onderhoud' kan het vaak enkele dagen of zelfs langer duren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding