Ik heb duidelijk aangegeven dat ik ''15 jaar'' ben en nog lukt het me niet om een YouTube account te maken??, lees uitleg.

Waarom weigert ie? Hij zegt dat ik te jong ben maar dat is niet zo.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Probeer je cookies even te wissen of probeer een andere browser.
Misschien dat je een account hebt proberen aan te maken toen je jonger was, dan kan hij dat blijven blokkeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Maak een acount met 18+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de Algemene Gebruiksvoorwaarden van YouTube staat o.a.:

2.3 Het is u niet toegestaan de Diensten te gebruiken (...) indien: (a) u nog niet de leeftijd heeft bereikt waarop u een rechtsgeldige overeenkomst met Google kunt afsluiten, of (...)

Dat betekent dat je pas vanaf 18 jaar een account kunt aanmaken. (En je broertje heeft vast zijn echte leeftijd niet ingevuld!).
Pieter2011