is er een overzicht met websites die rss feeds hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Kimath
12 jaar geleden
Tip: als een site geen rss feed heeft, kun je die laten maken door www.page2rss.com

Het beste antwoord

Nagenoeg elke website heeft tegenwoordig een RSS-feed.

In de browser Chrome kun je een plugin installeren
Google reader RSS Subscriber

Hiermee kun je direct naar de url (bv www.goeievraag.nl) zien of er een RSS-feed is en dan kun je direct die feed toevoegen aan Google reader.

Vergeet niet dat er miljoenen websites zijn!! Je kunt dus niet een overzicht hebben of maken met alle RSS-feeds.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de info!

Andere antwoorden (3)

Nee dat is er niet. Zeer veel sites hebben een rss feed (bv vrijwel elk blog dat wordpress gebruikt). OM een overzicht te maken van sites met RSS is nutteloos & ondoenlijk.

Je kan wellicht beter op zoek gaan naar sites die overzichten geven van sites op een bepaald thema.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo'n lijst zal er gegarandeerd niet zijn. Het is onmogelijk om elke website met RSS te listen.. Je weet dat zo'n lijst miljoenen websites lang zal zijn? In 2010 zijn er meer dan 200.000 websites bij gekomen, en dat is alleen de toename: er zijn nog veel meer nieuwe websites gelanceerd. Van

Wat wil je eigenlijk met zo'n lijst?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, daar zijn het er teveel voor.

Wel kan je eenvoudig zoeken via google reader site.