Hoe verklein ik een foto zodat ik deze op bijvoorbeeld Twitter of Hyves kan plaatsen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1K

Het beste antwoord

Ik heb EasyResize op mijn laptop staan.
Dat is een gratis gedownload programmatje
Waarin je de normale foto upload links
en rechts in beeld verschijnt dezelfde foto maar dan kleiner in formaat.
Dit in maar 3 handelingen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat kan bv met een foto berwerkingsprogramma zoals fotoshop, GIMP of picasa.

Toegevoegd na 42 seconden:
Of je doet het via een online verklain service: http://www.google.com/search?ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=navclient&gfns=1&q=resize+foto+online
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met het standaard geinstalleerd programma zoals 'PAINT' of 'Windows picture and fax viewer' kan je ook de foto resizen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
precies en iedereen heeft dit. Ctrl-W als je het plaatje in Paint hebt en zorgen dat je horizontaal en verticaal eenzelfde waarde kiest.