Ik wil wat voorbeelden van stopwoordjes. Dit wil ik ik in filmpjes, wie weet er een paar of wat kan ik het beste zoeken?

Ik ken Frans Bauer met "zeg maar" als ik op youtube zoek naar "Frans Bauer stopwoordje" of "Frans Bauer zeg maar" krijg ik niet het juiste woordje.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.8K

Het beste antwoord

Hier vind je al veel informatie en voorbeelden:

http://www.goeievraag.nl/vraag/gebruiken-mensen-stopwoordjes.28371

Er is zelfs een stopwoorden Hyves:
http://stopwoordjess.hyves.nl/

snappie, weetjewel, nou dan, lekker, oke?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

JA, KIJK ik heb het ZEG MAAR even in EEN MOMENTje voor je opgezocht ENNE deze UHM site gevonden!
http://forum.fok.nl/topic/838740
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Enkele stopwoorden of stopzinnetjes:

Maar goed
Is dat zo?
Enfin ja
oeps
je meent het
als jij het zegt
asjemenou
nee toch
echt?

Enfin ja, je bedenkt er zelf nog wel een paar leuke die bij jou passen, toch?

Succes met die filmpjes en Bedankt voor deze opdracht... je helpt ons op deze manier bij onze noodzakelijke hersengymnastiek hé ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mag ik je van harte het boekje van Paulien Cornelisse : Taal is, zeg maar echt mijn ding. aanbevelen ? Daar kom je er wel wat tegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dus! .. jee! .. uhhh!.... snap je!....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier een filmpje van frans. op het eind herhaald hij vaak .. Zeg het maar.... bedoel je zoiets?

Toegevoegd na 4 minuten:
nog een filmpje met oh nee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
KAK!
shizzle!
pfoee hé
niet zo hè?
yeahh right!
uhhu

zo genoeg? ;)