Waar kun je je website gratis aanmelden bij zoekmachines ?

Het liefst waar je tegelijk bij meerdere zoekmachines/websites aangemeld kan worden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
6.7K

Antwoorden (4)

Kijk eens op onderstaande site

http://www.ibusinesspromoter.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn diversen websites waar je je website gratis kunt aanmelden aan de zoek machines
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon een link op internet plaatsen naar jouw site. Bijvoordbeeld http://www.waveboard.nl zal naar deze website linken. Dit is een tekstlink, een echte link is beter. Search engines zien dit en zullen de link volgen en je pagina indexeren waarna je website tussen de zoekresultaten staat. Een goede search engine zal je link vanzelf tegenkomen, dus eigenlijk is aanmelden niet nodig. Wil je niet wachten? Dan kun je voor google de google.nl/addurl gebruiken. Voor andere zoekmachines is er vast ook wel zo'n aanmeldpagina.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via de onderstaande link kun je je eigen website gratis aanmelden bij meerdere zoekmachines. Ik zou dat echter niet doen. Doordat je je e-mailadres moet verstrekken bij aanmelding is de kans dat je SPAM in je inbox gaat ontvangen vrij groot. Vroeger had ik mijn website aangemeld bij de zoekmachines, met als gevolg een verg met spam. Wat ik zou doen is je link ergens op internet plaatsen. Google gaat de link volgen en ongeveer een week later, soms zelfs eerder, zijn je webpagina's in Google opgenomen. Google zal overigens de website wel eerder crawlen (doorzoeken), maar niet eerder zichtbaar maken op Google.nl (indexeren). Naarmate je website bekender wordt, zullen de andere zoekmachines jouw website vanzelf in haar index gaan opnemen. De meeste bezoekers kun je verwachten van Google, daarom zou ik me alleen op Google richten in de eerste plaats.