ik wil zo goedkoop mogelijk internetten. hoeft niet super snel te zijn. wie heeft tips.

heb nu alles in 1 basis van ziggo.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb ook alles in 1 basis van Ziggo en die is nog steeds de goedkoopste.Laat je niet verleiden door aanbiedingen van andere,want meest zijn dat prijzen die of 3 maanden gelden of het 1e halfjaar...Ik zou zeggen:
Blijf zitten waar je zit....

Het beste antwoord

ben zelf een halfjaar geleden verhuisd en toen onderzoek gedaan naar het goedkoopste internet... met tv evt en bellen... goedkoopst was toen voor ons dit ( en dan toch nog snel internet:) tv via digitenne, 8,50 per maand, en dan voor 20 euro via online.nl telefoon plus internet... weaarvan 5 euro vast tarief voor vaste lijn voor onbeperkt bellen naar vaste nummers binnen nederland... en internet dan 15 euro, met 20 mb down en 1 up... nou dan heb je toch binnen 3 -5 uur een dvd binnen... maar ja kan nu weer wat anders zijn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het hangt even van je postcode af, maar je zou even kunnen kijken op:
http://www.adsl.nl

Dan heb je alle providers die bij jou leveren en met welke prijs! Let op de aanbiedingen, dan lijkt het bedrag laag, maar na een half jaar schiet het omhoog!

Als je echt voor de goedkoopste wilt gaan, dan kan je misschien beter nog even wachten. TELE2 heeft aangekondigd om KABEL televisie voor 5 euro per maand aan te gaan bieden! Ik heb nu zelf ADSL van Tele2 en dat bevalt erg goed hier (ook telefoon).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
telfort is volgens mij het goedkoopste. Binnenkort kun je dan televisie via de kabel van tele2 erbij nemen voor € 5,00 (basispakket) misschien krijgen ze ook wel een leuk goedkoop totaalpakket met internet en telefonie erbij, maar dan moet je even afwachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon prijzen gaan vergelijken