er is een 3g versie van de iPad volgens de website: http://www.apple.com/ipad/3g/
Die kan via het telefoonnetwerk op internet.
Ik weet echter niet of en wanneer deze versie naar Nederland komt.
De standaard wifi versie heeft inderdaad draadloos internet nodig als je er mee op internet wil gaan. Zonder internet is de iPad echter ook te gebruiken.
Kimath
13 jaar geleden
Als je alle voordelen uit een iPad wil halen is het wel aan te bevelen om thuis draadloos Internet te nemen.
Op de iPad met 3G kan het ook wel, maar dat is dus net als via de mobiele telefoon en kost dus meer geld.
Een draadloze router heb je al voor nog geen 50 euro en is door een handige kennis zo aangesloten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb nu bedraad internet (is sneller) kan ik een router nemen die zowel bedraad als draadloos is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja de meeste draadloze routers hebben zowel draadloos (WiFi) als bedraad (LAN), maar als die router die je nu hebt ook de modem is, moet je die draadloze router daar op aansluiten.
https://dixons.nl/artikel/7110757/SITECOM_WL-341_Wireless_300N_X2_router Hieronder staat een goeie die je o.a. Bij Dixons of Dynabyte kan kopen;