Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een probleem met mijn internet browser, maar hoe?

Mijn internet browser (IE 8, Google chrome & Firefox) laden één bepaalde site niet. Op mijn andere computer ook niet. Als ik bij een vriend op de computer gaat laad deze site wel. Meerdere malen getest op meerdere computers, en echt alleen op mijn computers lukt het niet.

Enige verklaring?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
473

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Bepaalde anti-virus programma's blokkeren sommige site's, misschien is dat het probleem?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je gaan kijken naar de overeenkomsten.
Dus dezelfde software/programma's/virusscanners/ouder toezicht?
Binnen hetzelfde netwerk, router, poort geblokkeerd, ip blokkade, provider filter.

Misschien onderhoud op die site en toevallig op die momenten dat jij ze bezoekt.

Welke site is het?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien heb je op jou'n PC heel veel websites geblokkeerd.
oplossing:
ga naar het menu (links boven) extra.
klik op pop up blokering.
kies of de blokiring uit moet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou kunnen proberen als 'nerd' de oplossing te vinden. Probeer eerst het IP adres van de site te vinden (kan via een command prompt - cmd.exe), type "ping ", en kijk of er replies terug komen.

Indien je antwoord krijgt van de site is er op netwerk nivo geen probleem, en zit het meer in applicaties (zoals boven gesuggereerd, firewall, etc).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding