wat is de beste Internetprovider? ((die ook nog eens goedkoop is (NIET ZIGGO))

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dus wel ziggo en daar zeer tevreden over.

Het beste antwoord

online is een goede en goegkopen internet provider en de snelheid is ook goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, en ik ken dan weer mensen die juist heel slechte ervaringen met Online hebben. Zelf ben ik er nooit klant van geweest en als ik op hun ervaringen afga, zou ik dat dus ook nooit doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat klopt helemaal ze zijn erg behulpzaam bij online dat is mijn ervaring ook en niet zoals de meeste providers die klagen tegen ons als je een rare vraag heb of als je iets niet snapt zoals tele2 onderander