Bestaat er een site waarop ik kan vinden hoevaak en watvoor evenementen in een buurt worden gehouden?

Zodat ik dat mee kan nemen in verhuisplannen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je gaat toch niet verhuizen naar een plaats,omdat daar ergens een evenement plaats vindt? Als dat is afgelopen,wat dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, zo simpel ben ik gelukkig niet.
Het gaat mij erom, dat ik niet voor onverwachte dingen kom te staan, zoals op een plek wonen waar er 23 weekenden per jaar iets is, wat lawaai-overlast, "een bepaald soort mensen" (aangeschoten, kotsende schreeuwlelijkerds), beperking van de doorgang van de weg, en meer irritante dingen met zich meebrengt.
Dat is namelijk op de plek waar ik nu woon.
En, er zijn 52 weekenden in een jaar.... 23 is dus écht veel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
WWW.WATTEDOEN.BE
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@pitje,het is me nu helemaal duidelijk! Ikhad de vraag verkeerd ingeschat,sorry.

Het beste antwoord

denk dat je hier wel wat mee kan.

http://www.evenementkalender.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

http://www.uitzinnig.nl/evenement/12/zuid-holland.aspx

ik weet niet of je zo iets bedoeld?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je naar google gaat en je typt in; Evenementen Plaatsnaam vind je altijd wel iets wat je aanstaat.