Zou het handig zijn om hier op gv ook te kunnen zien waar je allemaal op hebt gereageerd?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vind ik ook!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klik op MIJN PAGINA, onder 'JOUW VRAGEN' staan 4 tabs.
klik de 4e aan en je voila, je ziet het!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
* Beantwoord * waarom heet een anti-aanbak laag bij een koekenpan anti-aanbak laag ipv anti-verbrand laag?
3 dagen geleden | gesloten | 0 reacties | 6 antwoorden
* Waarom heet zonnebrand zonnebrand, als het de brandende zon juist tegengaat?
3 dagen geleden | gesloten | 4 reacties | 5 antwoorden
* Betekenis U2 en de bijnamen van de U2 leden
1 week geleden | gesloten | 0 reacties | 3 antwoorden
* waarom posten mensen dezelfde antwoorden met zelfde bronvermelding op GV?
1 week geleden | gesloten | 0 reacties | 7 antwoorden
* een .iso bestand op usb flash drive.
4 weken geleden | gesloten | 0 reacties | 6 antwoorden
* verschil tussen vista en windows 7
2 maanden geleden | gesloten | 0 reacties | 4 antwoorden
* Hoe kan je nou het beste de F noot op de gitaar spelen?
2 maanden geleden | gesloten | 0 reacties | 5 antwoorden Je gestelde vragen zijn ook beschikbaar als webfeed. * Is "uitprinten" wel goed nederlands?
16 uur geleden | nog 6 dagen | 8 antwoorden
* Hoe hou ik alleen één vreemde kat uit mijn tuin ?
3 uur geleden | nog 6 dagen | 5 antwoorden
* Waarom noemen mensen hun kinderen 'kids'?
22 uur geleden | nog 6 dagen | 14 antwoorden
* hoe zit het met het opzeggen van een abonnement op een leesmap?? kan dat ook ongeacht de kleine lettertjes in een contract gewoon per maand
2 uur geleden | nog 6 dagen | 4 antwoorden
* Kan het Russisch ook in 'ons' alfabet geschreven worden?
23 uur geleden | nog 6 dagen | 5 antwoorden
* Waarom is via internet kopen goedkoper dan in de winkel kopen?
3 uur geleden | nog 6 dagen | 6 antwoorden
* Waarom worden mailtjes niet/slecht gelezen en soms helemaal niet beantwoord?
4 uur geleden | nog 6 dagen | 5 antwoorden
* Hoe moet ik een vrywarings bewijs aanvragen voor myn auto?als ik een koper van myn auto een proefrit wil laten maken?
3 uur geleden | nog 6 dagen | 4 antwoorden
* Als ik gedoopt wil worden, wie mag dat doen? of mag iedereen dat doen als het juiste gebed maar gezegd word?
1 uur geleden | nog 6 dagen | 3 antwoorden
* Welk diploma moet je halen om cipier te worden ?
1 uur geleden | nog 6 dagen | 2 antwoorden Volgende > Je aanbevolen vragen (?) zijn ook beschikbaar als webfeed.
Wat zijn aanbevolen vragen? KAN IK HET NOG DUIDELIJKER MAKEN??????????
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat kan je zien op je profiel of door de vraag te volgen.

Het beste antwoord

Je kunt instellen dat je een mailbericht krijgt als er iemand anders op een vraag reageert, waar jij ook op gereageerd hebt. Als je veel reacties geeft krijg je dan ook wel erg veel mail, vooral als het vragen betreft die veel reakties uitlokken.

Dat je bij een nieuwe reactie een mailbericht krijgt staat niet standaard ingesteld, moet je even zelf doen bij je instellingen.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt +1

Andere antwoorden (6)

Lijkt mij wel handig en overzichtelijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zou heel erg handig zijn.

om dit soort features te krijgen, kan je het beste een mailtje sturen aan de beheerders die het dan mee kunnen nemen in hun plannenvoor verdere ontwikkeling van de site.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja. Dat zou ik zeker handig vinden. Meestal reageer ik meer dan dat ik antwoord. En het is een heel gedoe om dan weer te kijken of er nog verdere reacties zijn geweest. Vaak laat ik het maar zitten omdat ik geen zin heb de boel door te spitten. (dat rijmt).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan ervoor kiezen dat je een e-mail ontvangt bij elke reactie die ná jouw reactie komt. ;)
In die e-mail zie je wie reageerde, waarop en wat de reactie was.
En er staat een link die je met één muisklik naar de pagina brengt waar het opstaat.
Heel handig!
Maar als je die instellingen niet aan hebt staan ontvang je dit misschien niet eens...
Die functie is er toch al lang? Klik op de knop "beantwoord" en je krijgt alle vragen te zien waarop je een antwoord hebt gegeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, Gv maakt het je zo moeilijk mogelijk om zaken terug te vinden... Als er wat gewist wordt, dan kun je dat al bijna niet meer terug vinden en bij een verplaatsing van antwoord naar reactie al helemaal niet... Ze doen er alles aan om die informatie voor je verborgen te houden, dus dit gaan ze niet implementeren, dat is mij duidelijk...

Het zou handig zijn, maar het verandert toch niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier kan je zien op welke je antwoord gegeven hebt, en waarop je gereageerd hebt!

onder de blauwe letters staan 13 reacties gegeven in deze vraag door mij.

Toegevoegd na 16 minuten:
Ook is het mogelijk om een vraag te volgen maar ook onder 'instellingen' de 'email notificaties' uit te zetten!

Zo kan je GV naar je eigen hand zetten.