Kan ik mijn Google locatiegeschiedenis bekijken op mijn laptop?

Aan de hand van de locatiegeschiedenis moet ik aantonen waar ik ben geweest. Kan ik deze geschiedenis op mijn laptop bekijken en eventueel downloaden ?

4 maanden geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ja gewoon inloggen met je Google account waarmee je ook ingelogd was op je telefoon tijdens die bewegingen. En dan je tijdlijn bekijken.
Je kan dan screenshots maken en die als jpg opslaan (bijvoorbeeld).
Inloggen op de browser op je laptop.

https://myaccount.google.com/

Tijdlijn

https://timeline.google.com/maps/timeline
===
De knop Print Screen (prt scr) geeft de mogelijkheid om een afbeelding te maken van je laptop. Je kan dat dan nog weer bewerken en eventuele data die je niet wil tonen weghalen oid in Paint of een ander programma.
Toegevoegd op 26 januari 2024 15:08: tekst
4 maanden geleden
Pieterke
4 maanden geleden
@reus_lucius: Het kan ook zijn dat je het Windows logo en de print screen knop tegelijk moet indrukken.
LeonardN
4 maanden geleden
Goede toevoeging.
Bij mij op Windows 11 is het resultaat net wat anders: Prt scr: geeft een mogelijkheid om direct zelf al een uitsnede te maken en daarna nog in Knipprogramma bewerkt kan worden (met de mogelijkheid om de knip te bewerken in Paint). Windows+Prt Scr: Geeft direct een schermafbeelding die je dan met Ctrl-v kan plakken in Paint.