Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zet ik vanuit itunes dingen op mijn Ipod touch (goede uitleg gevraagd...) ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
455

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

itunes downloaden
muziek importeren in itunes
ipod aansluit dmv meegeleverde kabel op usb ingang en in ipod
klik dan op synchroniseren
klaar is kees
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke je hebt itunes. start je itunes op, maak een afspeellijst aan met al je liedjes . Dooe de USB stick van je ipod in de computer sluit ze aan en de computer vind hem
klik op het mapje. nu heb je een mapje. ga naar itunes en dan naar je afspeellijst klik op een lied met je rechte muisknop en dan zie je staan kopieren. ga weer naar dat mapje en klik op plakken dan heb je een lied. dit werkt ook gewoon op normale computer en ook Mac computers.
ik hoop dat je het begrijpt.


groet, Chanel. (:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe je iPod touch in de computer
Open iTunes
Dan staat er iPod van ... In het linker rijtje
Zet muziek die je hebt gedownload in het lijstje muziek linksboven
Kopiëren vanaf daar je muziek naar muziek onder iPod van...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stap 1
Open iTunes en sluit de iPod touch aan op je computer. In iTunes komt onder ''Apparaten'' je iPod te staan (klik hierop).

Stap 2
Klik op het kopje ''Muziek''. Als je in iTunes speellijsten gemaakt hebt, kan je hier aangeven welke ook op je iPod moet komen te staan. Vink hier dus aan wat je allemaal op je iPod touch wilt hebben.

Stap 3
Klik op ''Synchroniseren. De muziek word nu op je iPod touch gezet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding