Zit jij te wachten op nieuwe vragen of ben je meer bezig om bestaande vragen te beantwoorden?

Waarom deze keuze? En hoe voer je deze uit? Wat zou beter kunnen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (8)

Ik doe meestal een beetje van allebeide. Soms heb ik de indruk dat er geen veragen meer bijstaan die ik kan of wil beantwoorden, soms kijk ik de pagina door om te zien of er nog iets is waar ik aan kan bijdragen.

Het criterium voor mij is of het zinvol is voor mij en / of de medegebruikers dat ik een vraag beantwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hee ik zie dat je dit beantwoord hebt via een mobiel. Wat goed! Daar zat ik als de hele tijd op te wachten. :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik ben het een beetje aan het uitproberen, ik kwam er net achter dat er een speciale versie van de site bestaat op m.goeievraag.nl die is aangepast aan de wat kleinere schermpjes. Ik zit ook gewoon achter de computer, om het een beetje te kunnen testen / vergelijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De rest kijkt naar het songfestival. Chips, pils en wijn erbij en de pulp naar binnen trekken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh is dat er nu op. Het zal mij een zorg zijn, ik zit een klein beetje naar comedy central te kijken en inderdaad kijk ik af en toe of er nieuwe vragen / antwoorden / reacties zijn die me interesseren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Djools vandaar dat het gisteravond zo rustig was :D
Ik was net bezig om in een reactie op jouw (BvB) antwoord in drie woorden om te zetten. Maar dat paste niet in het reactiescherm (9.460.730.472.580,8 km). Tenminste niet als één woord met 'komma acht'...

Maar ik doe van alles te gelijk. Het belangrijkste is toch dat mijn bedrijfje draaiend hou. Maar ben net zo gemakkelijk aan het beantwoorden, als vragen aan het geven, of vragen aan het stellen. Of gewoon even tussendoor een partijtje pokeren, een boek lezen, in mijn stamkroeg etc. etc. etc. etc. etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gaat dit over de vraag over een lichtjaar?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
juist... Vind het altijd leuk om dat soort getallen om te zetten in één woord... Maar bleef op de zevenhoderdertigmiljoen steken;-)
De meeste vragen zijn al beantwoord...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op veel vragen heb ik geen antwoord. Dus als er weer een nieuwe vraag langskomt ben ik wel nieuwsgierig of ik een bijdrage kan leveren.

Wat zou beter kunnen? Weer een vraag waar ik geen antwoord op heb. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wacht op nieuwe vragen om bestaande vragen te kunnen beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik bekijk eerst de huidige vragen en ga dan naar de vragen die al bestaan. Ligt er een beetje aan of er op de frontpage interessante vragen staan. Zo ja, dan ben ik daar wel een tijdje mee zoet. Anders ga ik zoeken bij de bestaande vragen, naar vragen die ik interessant vind.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kijk meestal bij populaire vragen.
Omdat veel mensen die kunnen beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou je het vraagt... de meeste vragen die ik per mail krijg toegestuurd lijken afkomstig van mensen die echt niks anders te doen hebben dan vragen bedenken om maar bezig te zijn.