Ziet het publiek je sprekers tekst in google slides als je presentator weergave gebruikt?

Ik heb morgen een presentatie via een beamer. Is het zo dat als ik in Google Slides op 'presentatorweergave' klik dat het publiek (dat naar de beamer kijkt) mijn spreek tekst niet ziet? Hulp is welkom:)

9 maanden geleden
in: Internet
VraagAntwoord66
9 maanden geleden
Toon je de presentatie via delen laptop op de beamer? Dan kan je kiezen voor presentatiemodus. Dan zie je op de laptop de aantekeningen en op de beamer enkel de slides

Antwoorden (1)

Nee. Het publiek ziet dan niet je tekst.

Microsoft
De Weergave voor presentator is een uitstekende manier om uw presentatie met sprekersnotities te bekijken op een computer (bijvoorbeeld uw laptop), terwijl het publiek alleen de dia's op het scherm ziet (zoals een groter scherm waarop u de presentatie projecteert).
SimonV
9 maanden geleden