Naar de datums van de laatste posts kijken?
Daar kon je zelf niet opkomen? :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms zit je gewoon met je hoofd bij heel andere dingen. Dan kan het toch voorkomen dat je zelfs niet aan iets simpels denkt? Is geen schande toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja natuurlijk wel, maar als de laatste datum nou een maand geleden was? En er is sindsdien niets meer gepost? Is het dan meteen dicht, of gewoon heel rustig?
Ja mss klinkt de vraag wat dom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er een maand lang niets gepost is,
dan vind ik het een niet erg actief forum.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ momopoyolo Nou weet ik nog niks, behalve dat het niet erg actief is. Daar was ik ook al achter.
Bedankt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou kunnen kijken hoeveel tijd er gemiddeld tussen de posts zaten.
Als het vaker voorkomt dat er langere tijd niet gepost wordt lijkt het me dat het forum nog gewoon actief is, maar niet zo druk bezocht.