Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet je je html site bewerken die al online staat?

ik heb met html een site gemaakt, als ik die nu online zet met bijvoorbeeld nucleus.be, kan ik dan terwijl hij online staat de site bewerken en hoe

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
6.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

De HTML code staat normaal op je PC of linux systeem en die pas je aan. Dan upload je je code naar je provider. Als je je code kwijt bent kun je hem eerst downloaden van de provider. Je kunt niet on-the-fly je website aanpassen. Altijd eerst op je PC uitproberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan wel hoor. (Bijna)
Met tools als ftpedit of notepad++ kun je een file on the fly downloaden naar je pc, editen, en weer saven/uploaden naar de server.
Het editen doe je uiteindelijk op de PC, je merkt daar alleen niet veel van: de file staat direct weer online.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij sommige hostings kun je ook via het control panel van de host, je html bestanden wijzigen.
Dan krijg je gewoon in je browser de inhoud van het bestand te zien, die kun je in je browser aanpassen en direct weer opslaan.
Nee dat gaat niet.

Ik neem aan dat je de website dan in HTML maakt en die upload naar je webhost? Dus dan kan je ervan uit gaan dat je ook een kopie'tje (eigenlijk de originele) hebt op je pc. Deze kan je aanpassen en veranderen. Vervolgens zal je deze opnieuw weer moeten uploaden naar je webhost en dan worden pas de wijzigingen zichtbaar. Je kan dus niet wat jij wilt de bestanden online aanpassen en bewerken.

Dit zou dan bijvoorbeeld wel weer met een blog kunnen gebeuren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk eens hier, want als je niet weet hoe je een html bestand kan vinden of hoe te bewerken is dat wel handig. http://xtrememail.x10.mx/learn/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding