Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben overgestapt van Vodafone naar Youfone, en nu heb ik internetproblemen. Hoe kan dat?

Ik ben overgestapt van Vodafone (zakelijk telefoonnummer) naar Youfone (privé-telefoonnummer) met nummerbehoud. Bellen gaat goed. Internetten niet. Heb contact gehad met Youfone, maar ze zijn nog steeds aan het zoeken. Zou het kunnen dat Vodafone het niet goed heeft doorgezet? Internet heeft heel even gewerkt, maar sinds begin maart helemaal niet meer. Ik hoop, dat iemand een idee heeft, waar dit aan kan liggen, anders laat ik het contract ontbinden, maar daar wil Youfone nu nog niks van weten, omdat het 2 jarige contract 4 maanden geleden pas is ingegaan.

2 jaar geleden
in: Internet
TurfGraver
2 jaar geleden
Vodafone zet niets door, probleem zal bij Youfone of jou liggen.
SimonV
2 jaar geleden
Zie ook:
https://radar.avrotros.nl/forum/telefonie-f25/geen-internet-via-youphone-is-na-1-maand-nog-niet--t199199.html
BonBonvanJohn
2 jaar geleden
Vreemd, aangezien Vodafone en Youfone hetzelfde bedrijf is
VraagAntwoord66
2 jaar geleden
Ik betaal liever wat meer bij Vodafone, dan bij een goedkope aanbieder die geen kwaliteit en service levert
joro
2 jaar geleden
@BonBonvanJohn, Youfone gaat over de KPN-lijn. Ze zeggen nu dat ze het hebben doorgezet naar de KPN en dat er op die reactie gewacht moet worden. Helaas heb ik nog steeds niks gehoord.
joro
2 jaar geleden
@SimonV, interessant artikel, bedankt!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing