Als ik alles verwijder van onedrive, ben ik het dan ook kwijt op mijn gewone windows computer?

Ik had de hele tijd problemen met Hotmail. Kreeg geen e-mails meer omdat hij te vol was. Heb daarom OneDrive aangeschaft voor extra opslagruimte maar daar wil ik nu weer vanaf. Al mijn foto’s zijn geüploaded naar OneDrive en ik was al begonnen met verwijderen van OneDrive, maar nu heb ik het idee dat ze ook van mijn computer weg zijn. Help!

een jaar geleden
in: Internet
1.5K
fremar
een jaar geleden
https://support.microsoft.com/nl-nl/office/onedrive-uitschakelen-of-verwijderen-f32a17ce-3336-40fe-9c38-6efb09f944b0#:~:text=OneDrive%20ontkoppelen,u%20geen%20gegevens%20of%20bestanden.
Utrecht
een jaar geleden
Je Onedrive is met een specifieke folder op je computer gesynchroniseerd. Alles wat je in je online Onedrive weghaalt, wordt ook verwijderd uit de folder op je computer. Bij instellingen kan je zien welke folder dit is.

Antwoorden (1)

Ja, als je alles verwijdert van OneDrive, dan ben je het ook kwijt op je gewone Windows computer omdat OneDrive synchroniseert met je computer.
10 maanden geleden