Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik alles verwijder van onedrive, ben ik het dan ook kwijt op mijn gewone windows computer?

Ik had de hele tijd problemen met Hotmail. Kreeg geen e-mails meer omdat hij te vol was. Heb daarom OneDrive aangeschaft voor extra opslagruimte maar daar wil ik nu weer vanaf. Al mijn foto’s zijn geüploaded naar OneDrive en ik was al begonnen met verwijderen van OneDrive, maar nu heb ik het idee dat ze ook van mijn computer weg zijn. Help!

een jaar geleden
in: Internet
1.5K
fremar
een jaar geleden
https://support.microsoft.com/nl-nl/office/onedrive-uitschakelen-of-verwijderen-f32a17ce-3336-40fe-9c38-6efb09f944b0#:~:text=OneDrive%20ontkoppelen,u%20geen%20gegevens%20of%20bestanden.
Utrecht
een jaar geleden
Je Onedrive is met een specifieke folder op je computer gesynchroniseerd. Alles wat je in je online Onedrive weghaalt, wordt ook verwijderd uit de folder op je computer. Bij instellingen kan je zien welke folder dit is.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja, als je alles verwijdert van OneDrive, dan ben je het ook kwijt op je gewone Windows computer omdat OneDrive synchroniseert met je computer.
(Lees meer...)
10 maanden geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding