wie kan mij helpen?

ik had op youtube een account aangemaakt, maar perongeluk de verkeerde leeftijd ingevuld ( een te jonge ).

Daarna heb ik op een andere computer een account aangemaakt, want op die andere computer kan ik geen accounts meer aanmaken omdat de leeftijd niet goed was..

Nu wil ik een filmpje uploaden voor youtube, alleen dat kan natuurlijk niet meer...

Weet iemand hoe ik weer filmpjes kan uploaden op mijn eigen computer?

Want op de andere zit geen Windows Live Movie Maker & salle bestanden van WLMM ontvangt hij niet op de andere ccomputer...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het account bij Youtube staat los van de eigen computer waar je op werkt. Ik begrijp dat je nu wel een werkend account hebt bij Youtube ? Gebruik gewoon je eigen (1e) computer om in te loggen. Als dat niet lukt moet je even in de browser alle zgn cookies verwijderen. (Hopelijk weet je wat dat is....)

Toegevoegd na 7 minuten:
NB Dus alle cookies van Youtube.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cookies en cache bestanden even wissen.