Hoe verwijder ik mijn Windows Live account?

Ik heb een Windows Live account om op Messenger for Mac te gaan. Dit betreft mijn gMail adres en een wachtwoord.

Ik heb geen inbox bij Hotmail.

Nu wil ik heel mijn account sluiten, me opnieuw aanmelden met mijn emailadres, nieuw wachtwoord en een aantal contactpersonen terugzetten in mijn lijst. Maar hoe krijg ik dit voor elkaar?

Ik heb de 'Account-sluiten' pagina al geprobeerd, wachtwoord ingevuld en op 'ja' geklikt, maar daarna doet ie niks meer. Toch wil ik hem verwijderd hebben, maar hoe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

https://account.live.com/CloseAccount.aspx

??

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je zeg maar op ja klikt
moet je nog op: Uw microsoft-account sluiten :DD
dan is ie pas gesloten..
en na 72 dagen is ie helemaal foetsie xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat bedoel ik, dat heb ik al vaak geprobeerd, maar ik krijg het niet voor elkaar. Als ik op 'ja' heb geklikt blijven de 'ja' en de 'nee' knop grijs en doet de site niks meer..
1. Ga naar de Accountoverzichtspagina.
2. Klik op de navigatiebalk op Instellingen.
3. Klik onder Algemene taken op Uw account sluiten.
4. Controleer of de juiste Windows Live ID-gebruikersnaam wordt getoond, typ uw wachtwoord en klik vervolgens op Ja.