Hoe kan het dat in Hotmail de verzonden berichten niet te zien zijn in de map 'Verzonden' vanaf 2011?

Iemand hier heeft een hotmail adres, alleen sinds januari 2011 komen haar verzonden berichten niet in de map 'Verzonden' te staan.
De mails komen wel gewoon aan bij de desbetreffende mensen, maar zijn voor haarzelf niet meer terug te zien in de map met verzonden berichten.

Wie weet hoe dit kan en hoe dit opgelost zou kunnen worden?

(We hebben al gechecked of de berichten in andere mappen staan, zoals ongewenste mail/verwijderde mails/etc. maar dit is dus niet zo.
Ook staan de mails gewoon gerangschikt op 'datum', dus daar kan het ook niet aan liggen.)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als je een mail maakt kun je bovenaan die mail zien 'verzonden berichen opslaan' . Die moet je eerst aanvinken voordat je aan je mail begint. dan worden alle mailtjes weer opgeslagen. Ik had het zelf ook en heb nu weer alle verzonden berichten in de map.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is sinds kort en daar heb ik ook regelmatig last van gehad. Om een of andere reden wordt dat soms uitgeschakeld en moet je dat even opnieuw aanvinken.µ
Heel irritant maar een veel voorkomend probleem.