Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je filmpjes die iemand op zijn/haar hyves-pagina heeft staan overnemen op Youtube?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
826

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als je het op je eigen kanaal wilt zetten dan moet je ze downloaden en uploaden op je kanaal.
Als je deze aan een afspeellijst wilt toevoegen staat er ergens rechtsonder een linkje naar youtube
(Lees meer...)
Jaspro101
12 jaar geleden
Zoals ik het begrijp betreft het video,s /filmpjes die door hyves zelf zijn geupload (dus niet van youtube).Dan is de enigste oplossing volgens mij door middel van video capture software (eigenlijk het opnemen van).Daarin heb je zowel gratis als betaal software bijvoorbeeld Camtasia studio(gratis),Hypercam9gratis),WM capture (betaal).Houd er rekening mee dat u eventueel copyright schend als u het op youtube zet het is niet door u zelf vervaardigt.
groet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij heel veel filmpjes staat onderaan doorsturen naar oa Hyves Facebook daar klik je op en dan wordt ie doorgestuurd naar bv Hyves zo doe ik t
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil een filmpje dat bij iemand op z'n hyvespagina staat, naar mijn eigen kanaal op Youtube zetten.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding