Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn goeivraag mailtjes naar een ander e-mail adres gaan?

Ik kan niet meer in mn Gmail en wil graag mijn mailtjes naar mijn Hotmail laten sturen.....

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Een ander adres invullen bij Instellingen > Account > E-mailadres.

Vervolgens op "Opslaan" klikken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nou ben ik ff blind, dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken. Thanx
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ach, dat overkomt de besten! ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
je begrijpt wel, wie het eerste komt wie het eerst maalt..met andere woorden...Beste antwoord ;-)

Andere antwoorden (2)

Je kunt je e-mailadres wijzigen onder 'instellingen'.

Toevoeging: nadat je je e-mailadres hebt gewijzigd, ontvang je op dat nieuwe e-mailadres een bevestigingsmailtje. Klik op de link die daarin staat om je e-mailadres te bevestigen. Vanaf dat moment worden de e-mailtjes op je Hotmail-adres bezorgd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nou ben ik ff blind, dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken. Thanx
Als je bij instellingen kijkt zie je onderaan je email adres deze kan je wijzigen en druk vervolgens op opslaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nou ben ik ff blind, dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken. Thanx