Is deze site betrouwbaar?

http://www.dunkid.com/

Ik wil er schoenen kopen. Ik denk dat het betrouwbaar is omdat je er met Paypal kan betalen en Mastercard, maar bij de 'vragen' staat dat ze niet per telefoon, alleen per mail, bereikbaar zijn, dus wat als ik me schoenen nooit krijg? Ze doen ook niet aan teruggeven en sommige dingen zijn zo slordig getypt...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Het beste antwoord

Ik heb zojuist in mijn Firefox-browser hiervoor eens de Web of Trust (WOT)-extensie geïnstalleerd. Als ik vervolgens de site bezoek dan geeft het icoon in de werkbalk "Unsatisfactory" aan. Dat lijkt me geen voldoende beoordeling.

Het rapport van deze website geeft het volgende aan: "Scam store from China offering knock offs. But in most cases they just steal money and send nothing."

Kortom, misschien kun je je schoenen toch beter ergens anders aanschaffen. Dan kun je beter de stad in en daar schoenen gaan shoppen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt, dankzij jou heb ik het toch niet gedaan en heb ik zo andere sites kunnen vinden en beoordelen!

Andere antwoorden (3)

Paypal garandeerd je geld, dus als het verkeerd gaat krijg je dat altijd terug. Je kan het dus even navragen bij je bank, daar zij de gene zijn die het schip ingaan. Maar via paypal loop jij geen risico.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens de Amerikaanse GV zeer onbetrouwbaar.
AWM
13 jaar geleden
Ik zou er niet aan beginnen, de kans is aanwezig dat je met zo'n verre verzending tussendoor contact wil opnemen en als dat al niet kan, is dat een slechte zaak.

Het lijkt me zowizo lastig om in de VS iets te bestellen, persoonlijk zou ik liever iets bestellen bij een Nederlandse site en dan let ik altijd op het thuiswinkelwaarborg-logo.

Paypal controleert niet de betrouwbaarheid van dienstverleners die gebruik maken van dit betaalsysteem, dus dat ze Paypal gebruiken garandeert niks.