Hoe kan ik mijn bookmarks overzetten van Firefox naar een andere browser?

Omdat ik problemen heb met Firefox wil ik een andere browser gaan gebruiken maar ik weet niet hoe ik mijn bookmarks daar naar kan overzetten

2 jaar geleden
in: Internet
1K
samaiphon
2 jaar geleden
Simon V je hebt het beste antwoord gegeven maar het probleem heeft zichzelf opgelost denk ik. Het was een probleem bij Firefox zelf waardoor ik niet op mijn pagina kon geraken maar toch hartelijk dank voor de moeite.

Antwoorden (1)

Bij de meeste browsers zit een importfunctie.

Chrome
1. Open Chrome op je computer.
2. Klik in de rechterbovenhoek op Meer .
3. Selecteer Bladwijzers -> Bladwijzers en instellingen importeren.
4. Selecteer Firefox.
5. Klik op Importeren.
6. Klik op Gereed.
.
Daarnaast vragen de meeste browsers bij installatie of er bladwijzers van andere browsers geïmporteerd moeten worden.
Toegevoegd op 13 januari 2022 09:29: bron
SimonV