Hoe kan ik websites weer openen in de normale google app op mijn telefoon ipv google chrome?

Ik heb dus nu opeens dat alle links naar websites op google waar ik op klik me meteen doorsturen naar google chrome en daar worden ze dan dus geopend. Maar ik wil als ik de normale google gebruik de websites gewoon openen in de normale google app en dus niet in de google chrome app. Weet iemand wat ik moet doen om ervoor te zorgen dat het weer gewoon in google wordt geopend?

2 jaar geleden
in: Internet
2.9K

Antwoorden (1)

Telefoon:

Instellingen
Apps
Standaard apps
Pas browser aan naar de gewenste app

Windows
Instellingen
Apps
Klik links op Standaard-apps
Pas webbrowser aan