hoe kan je een foto ergens op internet zetten?

Ik wil zo nu en dan een foto op internet zetten. Wat raden jullie aan? bijv. flick.com (moet je denk ik eerst een account aanmaken), of ergens anders?

12 jaar geleden
in: Internet
6.9K

Het beste antwoord

www.photobucket.com
Wel eerst een eenmalig account aanmaken.
Dat moet denk ik bij de meeste uploadsites wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

http://imageshack.us/ Ook eenmalig je email invullen maar voor de rest prima site
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt er heel erg van af wat je met die foto wilt.

Op veel plaatsen kun je foto's uploaden als bestand.
Je hoeft de foto dan niet eerst ergens op een account op internet te zetten.

Als je een soort foto dagboek wilt maken kun je beter een eigen blog starten en ze daar neer zetten dan op een flickr of wat voor account.

En een "gratis account" voor dergelijke zaken bestaan niet. Als er niet t.z.t. om geld wordt gevraagd dan zal het zo zijn dat je reclame moet accepteren, de copyrights over je foto's kwijtraakt of toe moet staan dat alle verkeer op jouw account geïnventariseerd wordt voor commerciële doeleinden.

Niet om je bang te maken, maar "gratis" bestaat alleen bij goede doelen, filantropen (M/V) en de Linux community.
;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het snelste en simpele vind ik http://www.tinypic.com - hier moet je niets van gegevens invullen, ook geen account maken ofzo, en deze onthoud ook welke fotos je voordien als een geupload hebt en je kan ze dus makkelijk terugvinden!