Bestaat er iets waarmee je een route kunt visualiseren met ruim 150 "tussen" stops?

Het betreft een reis door Europa, maar het heeft wel degelijk zoveel stops.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.3K

Het beste antwoord

Ik zou het met Google Maps proberen. Hieronder staat een handleiding die je verder helpt. Het is een kwestie van steeds een nieuwe locatie op de kaart opzoeken en daar dan een marker bij plaatsen.

Ook kun je in Google Maps een KML-bestand importeren. Een KML-bestand bevat locaties. In Google Earth kun je bijvoorbeeld een KML-bestand aanmaken. Misschien heb je bijvoorbeeld al de coördinaten van de tussenstops die je wilt aandoen. Dan zou zo'n import-optie handig kunnen zijn.