Ik wil graag mijn ip adres veranderen op mijn iPod touch, hoe doe ik dit?

Ik wil internetten op mijn school met een iPod touch, tot voor kort werkte dat maar nu zit er een filter op voor iPods, ik heb gehoord dat je je ip adres moet veranderen, maar hoe moet dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Als jouw school specifiek iPod's filtert, dan zal men daar toch een goede reden voor hebben ? Dan zou ik niet proberen om dat te gaan omzeilen.

Mocht je dat toch willen proberen, dan heb ik hieronder een website die in het Engels uitlegt hoe dat werkt.