Als je een dongel neemt met een prepaid abonnement is dit gebonden aan een woonadres? En zo ja kunnen er dan 2 abonnementen op 1 woonadres?

13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het antwoord is heel simpel: Nee. Zo'n prepaid dongel werkt in feite hetzelfde als een prepaidtelefoon/kaart. Je kunt ongelimiteerd zulke prepaidkaartjes of dongles aanvragen en juist deze vorm van internet is onafhankelijk van het woonadres.

Echter, wanneer je binnenshuis met meerdere mensen draadloos wil internetten ben je waarschijnlijk goedkoper uit met een vaste internet aansluiting en een draadloze router.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, dit is gekoppeld aan de persoon die het abonnement aanschaft en het is dus mogelijk om 2 abonnementen op een adres te zetten en zeer waarschijnlijk kan je zelfs 2 abonnementen op dezelfde naam laten zetten.
Al zou ik niet inzien wat je met 2 dongels moet.