Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik skype regelmatig maar sinds een paar dagen lukt het niet meer. Er komt dan te staan: Skype werkt niet meer, er wordt naar een oplossing gezocht.

Die oplossing is tot dusver niet gekomen. Ik heb geprobeerd Skype opnieuw te downloaden. Dan komt er te staan dat ze Skype naar mijn bureaublad zullen transporteren. Dat gebeurt dan echter niet.
Ik weet ook niet hoe ik met Skype in contact kan komen om dit probleem voor te leggen. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen of hoe ik met Skype in contact kan komen?
Bedankt voor jullie reacties.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
595

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

mogelijks heb je hier wat aan:eerst skype volledig verwijderen en daarna opnieuw instaleren:

https://support.skype.com/en/faq/FA10634/How-can-I-completely-uninstall-and-then-reinstall-Skype

Toegevoegd na 10 minuten:
Skype Technologies S.A.
23-29 Rives de Clausen
L-2165
Luxembourg
contactus@skype.net
(Lees meer...)
fremar
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de tips.

Andere antwoorden (1)

Skype kan makkelijk worden hersteld via de configscherm echter kan het zo zijn dat je pc langzaam is door virussen spyware etc dat je pc het niet meer aankan om Skype normaal te starten, probeer via veiligemodus skype te starten misschien werkt het dan wel en kan je vast stellen dat je pc een of meerdere virussen bevat
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga dit proberen, bedankt voor uw antwoord.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding