Ik kan filmpjes op computer wel in kleine weergave bekijken, maar 'full-screen' niet meer. Beeld is zwart, geluid is er wel. Wat is er fout gegaan?

...

Toegevoegd na 52 seconden:
Voorheen nooit problemen gehad. Heb ik per ongeluk een instelling veranderd?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Dit kunnen een paar dingen zijn.
Als eerste kan het zijn dat je niet de goede codec te pakken hebt om de film af te spelen.
Daarnaast kan het zijn dat je (video) driver parten speelt, kan je gauw zien in het apparaatbeheer.
Maar ook je videoplayer kan dwars liggen ( vaak is een herstart voldoende ).
Probeer anders even een andere videoplayer, bijvoorbeeld videolan player
Deze heeft van zich zelf al een aardig pakket codecs aan boord.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Juist, VLC installeren (http://www.videolan.org/vlc/)

Als die het niet speelt zit het niet in de afspeelsoftware of codecs, die heeft VLC player namelijk al aan boord.