ik wil vaak offline werken met excel bijv hoe kan dat?

Als ik bijv veel rekenwerk in excel doe wil ik dat offline doen. Is er dan een mogelijkheid om met een commando mijn verbinding met internet verbreken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Antwoorden (3)

Je kan bij 'jouw verbindingen' in het controle paneel de verbinding 'disconnecten'. Dan heb je geen verbinding meer met internet.

Waarom je offline zou willen werken als je excel gebruikt is mij onduidelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Excel werkt zover ik weet (iig t/f office 2007) sowieso offline.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat PODK zegt.. Excell werkt offline...
enkel als je help klikt gaat hij op het internet zoeken naar de laatste nieuwe hulpbestanden.