Kan ik de vraag of ik meldingen van websites wil onderdrukken? Zo ja, hoe?

Als ik een onbekende website bezoek, dient zich vaak de vraag aan of de website een melding mag geven. Kan ik die vragen onderdrukken? Ik druk toch steevast op "neem geen interesse".

4 jaar geleden
in: Internet
1.6K

Het beste antwoord

Open Chrome op je computer.
Klik rechtsboven op Meer en vervolgens Instellingen.
Klik onderaan op Geavanceerd.
Klik onder 'Privacy en beveiliging' op Site-instellingen.
Klik op Meldingen.
Alles blokkeren: Schakel Vragen vóór verzenden uit.
Firefox
• Klik op de menu-knop (de drie horizontale lijnen rechtsboven in de hoek).
• Selecteer Opties.
• Klik op Privacy en Beveiliging in het menu links.
• Scrol naar beneden, naar Toestemmingen.
• Klik vervolgens op de knop Instellingen…, naast Notificaties. Om alle meldingen uit te schakelen, klik op “Nieuwe verzoeken voor het toestaan van notificaties blokkeren”.
(vink deze optie aan)
Toegevoegd op 15 maart 2020 10:43: tekst
SimonV